Wij zijn gewone mensen met een bijzondere interesse voor wat werkt. Daardoor zijn we in staat om goed aan te sluiten en een veilige omgeving te creëren voor de Quest.
Ons team heeft jarenlange ervaring met het doen van onderzoeken, zowel op individueel niveau, teamniveau als organisatie- en concern niveau.
Graag stellen we een aantal teamleden aan u voor.
Waarden en waardecreatie. Twee thema's die wat mij betreft nauw samenhangen met het domein (bestuurlijke) kwaliteit. Onderzoek naar 'wat werkt', maakt duidelijk dat er nog veel meer mogelijk is, als we bereid zijn om onszelf kritisch te beschouwen. Kwaliteit heeft te maken met 'wat je doet' (of nalaat), maar vervolgens nog veel meer met 'wie je bent'.
Blikopener
Kracht geven aan mensen, hun samenwerking en organisaties is waar ik warm van word. Ben een zorgzame en loyale leider die enthousiast en gedreven communiceert om mensen in verbinding en beweging te brengen uit zorg voor de organisatie. Graag neem ik het voortouw en ga verantwoordelijkheid niet uit de weg. In veranderende omgevingen durf ik lastige vragen te stellen en te confronteren. Leiding en sturing geef ik zowel zakelijk als privé in verschillende taken en rollen.
Peter Kerkhof
Geestelijk verzorger
Goed beslissen maakt het verschil. Weten wat je wilt, weten wat je kunt en weten wat je (niet) weet zijn hierbij de belangrijkste ingrediënten. Logica en redenering, context en commitment maken het compleet. Ik ondersteun organisaties met het versterken van de besluitvaardigheid van teams en individuen. Bij eenmalige complexe besluiten en bij het structureel omgaan met risico’s en onzekerheid.
Adviseur voor beslissers
Eric is thuis in customer value management en Service Excellence. Als voorzitter van Stichting Gouden Oor helpt hij organisaties ongefilterd te luisteren en zo de stem van de klant systematisch te integreren in de organisatie. Daarnaast is hij bestuurder van Stichting Service Excellence en kerndocent van de post HBO-opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School. Hij schreef onder meer Integraal Klachtenmanagement, De Tao van Service en Service Excellence.
Eric de Haan
Adviseur en onderzoeker
Onze opdrachten zijn zeer divers. We zijn altijd op zoek naar mensen met open blik en bijzondere expertise.
Ben jij geïnteresseerd om bij te dragen aan de transformatie van organisaties die bereid zijn om zichzelf op een bijzondere manier te beschouwen en het lef hebben om zichzelf opnieuw uit te vinden?
Meld je dan aan!